Je pro Vás tisk na Vašem zařízení důležitý a nemůžete si dovolit být bez plotru ani chvíli? Nemusíte, stačí využít naší smluvní pomoci. Zajistíme vašemu plotru či tiskárně veškerou servisní podporu a to po dobu celé její živostnosti. Provádíme pravidelné kontroly stroje, včetně důležitého čištění. Prodloužíme tak jeho životnost až o několik let a pokud se i přes naši péči s plotrem něco stane obratem jej opravíme, či zajistíme podporu v podobě jiného stroje či externí tiskárny. Nepoznáte tak, že Vám stroj chybí.
Služba je určena pro firmy, školy, státní organizace, OSVČ, tedy pro každého.
Základní cena je 1.500 Kč bez DPH za jeden plotr/ měsíc. Při více zařízení (plotrů, tiskáren, monitorů, atd.) je poté cena smluvní
Řešení požadavků vypadá následovně:
Požadavky s VYSOKOU důležitostí:
- Porucha IT zařízení
- Nutnost výměny či zapůjčení náhradního dílu (ZDARMA)
- Anulování výpadku tiskového zařízení (ZDARMA zapůjčení jiného tiskového zařízení), nebo na požádání domluvení nutného tisku v externí tiskárně (předpokládaná oprava nad 5 pracovních dnů)
První reakce na zaslaný požadavek (odpověď na požadavek):
- do 4 hodin od přijetí telefonního požadavku
- do 12 hodin od přijetí požadavku prostřednictvím e-mail
Řešení požadavku (výjezd na místo):
- V pracovní dny do 24 hod. od přijetí požadavku, O víkendech a ve státem uznaných svátcích do 48 hodin. od přijetí požadavku
- V době dovolené technika, dle domluvy s klientem
- V případě dvou prioritních klientů (servisní smlouva) má přednost, ten, který má vyšší prioritu a v případě stejné priority, ten, který oznámil požadavek dříve.
Požadavky se STŘEDNÍ důležitostí:
- Dodání objednaného spotřebního materiálu k IT zařízení
- Dodání příslušenství k IT zařízení
- Dodání nového IT zařízení
První reakce na zaslaný požadavek (odpověď na požadavek):
- do 24 hodin od přijetí telefonního požadavku
- do 48 hodin od přijetí požadavku prostřednictvím e-mailu
Řešení požadavku (dodání zboží):
- V případě zboží u nás skladem, či běžné dostupnosti zboží u dodavatele v ČR maximálně do 3. pracovních dnů
- V případě atypického požadavku (neskladové zboží, zboží s ukončenou distribucí v ČR), dle podmínek dodavatele a domluvy se zákazníkem.
Požadavky s NÍZKOU důležitostí:
- Pravidelná ½ roční profylaxe zařízení
- s nízkou důležitostí jsou všechny požadavky, které nespadají ani do jedné z výše uvedených skupin.
První reakce na zaslaný požadavek (odpověď na požadavek):
- do 4 pracovních dnů od přijetí požadavku
Řešení požadavku (výjezd na místo):
- Dle volné kapacity technika a následné domluvy s klientem
- Potřebujete více informací či máte dotazy? Rádi Vám je sdělíme na telefonním čísle +420 601 120 918