Přinesl jsem zařízení do servisu osobně, je možné jej po opravě zaslat zpět přepravní službou, či přivést Vašim pravidelným svozem?
Ano, pokud si zákazník zaplatí cenu dopravy v závislosti na velikosti a váze zařízení, a pokud bylo do servisu přineseno ve vyhovujícím obalu, či je takový obal momentálně na servisu k dispozici. Výše zmíněné neplatí u rozvozu naším pravidelným svozem, ten je zdarma a obal není třeba.
Lze si vyzvednout zařízení i na jiné pobočce, než jsem jej odevdal?
NE
Jakou formou mohu u Vás za služby zaplatit?
V hotovosti při převzetí zařízení či zboží. Na fakturu při pravidelném využívání našich služeb, či po individuální domluvě. Platební kartou nelze.
Nabízí firma BENTAL s.r.o. i jiné než servisní služby?
Ano, poskytujeme. Všechny naše nabízené služby naleznete na našich webových stránkách www.bentaltrade.cz
Platí se u Vás za diagnostiku závady a jak dlouho ji provádíte?
Cena diagnostiky je 242,-Kč s DPH. Při výjezdu technika na místo, diagnostiky notebooků a plotrů 605,-Kč s DPH. V případě odsouhlasení opravy se diagnostika neúčtuje.
Doba diagnostiky je závislá na počtu zařízení čekajících na opravu před Vámi. Průměrná doba diagnostiky je 2-4 pracovní dny od data přijetí zařízení do servisu.
Proč po mě chcete znát cenový limit opravy?
Urychlí se tím doba opravy i o několi dní, protože není třeba již čekat na schválení ceny opravy zákazníkem. Předem totiž víme kolik chcete do opravy max. investovat a pokud se do limitu opravy vlezeme, ihned opravujeme či objednáváme potřebný díl.
Kolik mám do opravy investovat, aby se mi to vyplatilo?
Je to velmi individuální záležitost a nedá se to s jistotou říci. Obecně zákazníkům říkáme, že pokud celková cena opravy přesáhne 50% z ceny nového zařízení, je oprava nerentabilní. Ale i u tohoto pravidla jsou výjimky, např. pokud zákazník na nové zařízení nemá, má k zařízení citový vztah, nebo má nakoupeny zásoby spotřebního materiálu (u tiskáren), který se již nedá jinam použít.
Mohu si u Vás nechat zkopírovat data mezi nosiči, či si nechat udělat zálohu svých dat?
ANO, cena je závislá na ceně nosiče, pokud nemáte svůj a na objemu přenášených či zálohovaných dat.
Mám zájem řešit opravu na místě poruchy, u sebe doma či v kanceláři. Nabízíte tuto službu?
Ano, tato služba je u nás možná. Cena výjezdu se odvíjí od vzdálenosti poruchy a je řešena individuálně jako samostatná položka zásahu. Pro využití služby je však nutné nejprve zavolat na číslo +420601120918, či napsat e-mail na obchod@bental.cz. Do telefonu či e-mailem prosím sdělte: druh a výrobce zařízení, model zařízení, závadu, kontaktní osobu a adresu. Lze také doplnit sériové a modelové číslo zařízení, pokud jej znáte.