Logo

 

 

 

 

 

Home
  • ÚVOD
  • SERVIS
    • PLOTRY HP
    • 3D Tiskárny
    • TISKÁRNY
    • OSTATNÍ SERVIS
  • DODÁVKY
    • NOVÉ A REPASOVANÉ PLOTRY
    • NÁHRADNÍ DÍLY
    • NOVÉ 3D TISKÁRNY
    • SPOTŘEBNÍ MATERIÁL
  • SLUŽBY
    • SERVISNÍ SMLOUVA (SLA)
    • PRONÁJEM PLOTRŮ
    • SVOZ 3D tiskáren
    • VÝKUP PLOTRŮ
    • ELEKTROODPAD
  • FAQ
  • PROFIL FIRMY
    • CERTIFIKACE a AUTORIZACE
  • E-SHOP
  • KONTAKTY
    • Středisko Hodonín
  • "Servisované" PLOTRY
    • Hlavní město Praha
    • Jihočeský kraj
    • Jihomoravský kraj
    • Karlovarský kraj
    • kraj Vysočina
    • Královéhradecký kraj
    • Liberecký kraj
    • Moravskoslezský kraj
    • Olomoucký kraj
    • Pardubický kraj
    • Plzeňský kraj
    • Středočeský kraj
    • Ústecký kraj
    • Zlínský kraj
    • Slovenská republika
    • Rakousko
  • OVLADAČE

Přinesl jsem zařízení do servisu osobně, je možné jej po opravě zaslat zpět přepravní službou, či přivést Vašim pravidelným svozem?
Ano, pokud si zákazník zaplatí cenu dopravy v závislosti na velikosti a váze zařízení, a pokud bylo do servisu přineseno ve vyhovujícím obalu, či je takový obal momentálně na servisu k dispozici. Výše zmíněné neplatí u rozvozu naším pravidelným svozem, ten je zdarma a obal není třeba.   

Lze si vyzvednout zařízení i na jiné pobočce, než jsem jej odevdal?
NE

Jakou formou mohu u Vás za služby zaplatit?
V hotovosti při převzetí zařízení či zboží. Na fakturu při pravidelném využívání našich služeb, či po individuální domluvě. Platební kartou nelze.

    
Nabízí firma BENTAL s.r.o. i jiné než servisní služby?
Ano, poskytujeme. Všechny naše nabízené služby naleznete na našich webových stránkách www.bentaltrade.cz

Platí se u Vás za diagnostiku závady a jak dlouho ji provádíte?
Cena diagnostiky je 242,-Kč s DPH. Při výjezdu technika na místo, diagnostiky notebooků a plotrů 605,-Kč s DPH. V případě odsouhlasení opravy se diagnostika neúčtuje.  
Doba diagnostiky je závislá na počtu zařízení čekajících na opravu před Vámi. Průměrná doba diagnostiky je 2-4 pracovní dny od data přijetí zařízení do servisu.

Proč po mě chcete znát cenový limit opravy?
Urychlí se tím doba opravy i o několi dní, protože není třeba již čekat na schválení ceny opravy zákazníkem. Předem totiž víme kolik chcete do opravy max. investovat a pokud se do limitu opravy vlezeme, ihned opravujeme či objednáváme potřebný díl.

Kolik mám do opravy investovat, aby se mi to vyplatilo?
Je to velmi individuální záležitost a nedá se to s jistotou říci. Obecně zákazníkům říkáme, že pokud celková cena opravy přesáhne 50% z ceny nového zařízení, je oprava nerentabilní. Ale i u tohoto pravidla jsou výjimky, např. pokud zákazník na nové zařízení nemá, má k zařízení citový vztah, nebo má nakoupeny zásoby spotřebního materiálu (u tiskáren), který se již nedá jinam použít.       

Mohu si u Vás nechat zkopírovat data mezi nosiči, či si nechat udělat zálohu svých dat?    
ANO, cena je závislá na ceně nosiče, pokud nemáte svůj a na objemu přenášených či zálohovaných dat.

Mám zájem řešit opravu na místě poruchy, u sebe doma či v kanceláři. Nabízíte tuto službu?
Ano, tato služba je u nás možná. Cena výjezdu se odvíjí od vzdálenosti poruchy a je řešena individuálně jako samostatná položka zásahu. Pro využití služby je však nutné nejprve zavolat na číslo +420601120918, či napsat e-mail na obchod@bental.cz. Do telefonu či e-mailem prosím sdělte: druh a výrobce zařízení, model zařízení, závadu, kontaktní osobu a adresu. Lze také doplnit sériové a modelové číslo zařízení, pokud jej znáte.

BENTAL s.r.o.
Svatopluka Čecha 3844/22, 69501 Hodonín
Telefon: +420 601 120 918 | e-mail: obchod@bental.cz

Copyright © 2018 BENTAL s.r.o., Všechna práva vyhrazena

vytvořeno systémem ClickEshop.cz